چشم انداز و اهداف دانشکده  

دانشکده داروسازی در راستای رسالت خود اهداف کوتاه مدت و بلند مدتی را تدوین کرده است. تمام اهداف دانشکده به گونه‌ای هدایت شده است که امکان دستیابی به بالاترین استاندارد ملی در زمینه‌های تحقیقات، یادگیری و آموزش در یک محیط تحقیقات محور و غنی از امکانات فراهم آمده است، به نحوی که دانشجویان و اساتید دانشگاه را قادر می‌سازد تا با شکوفایی توانایی‌ها و استعداد های خود، برای خدمت به جامعه، اعم از محلی و ملی، عضو مفیدی باشند. اهداف دانشکده داروسازی به شرح زیر می‌باشند:

- افزایش حمایت از گروه‌ها و اعضاء هیئت علمی آن‌ها که در تألیف کتب جدید و ارائه مقالات روز دنیا در  کنفرانس‌های ملی و بین المللی نقش بسزایی دارند.

- ایجاد و ارتقاء برنامه‌هایی به منظور توسعه توانمندی‌های اعضاء هیئت علمی دانشکده.

- بهبود کیفت آموزشی دانشکده از طریق استقرار سستم‌های آموزشی جدید و اطمینان از کیفیت مطلوب  سیستم‌های آموزشی موجود.

- شناسایی و ارزیابی مستمر وضعیت برنامه‌های آموزشی و متناسب ساختن آن با استاندارهای علمی  پذیرفته شده توسط وزارت بهداشت ایران.

به این ترتیب زمینه‌های مورد توجه دانشکده عبارتند از:

 - فعالیتهای تحقیقاتی؛

 - یادگیری، آموزش و ارزیابی مستمر؛

 - ارتقاء سطح علمی دانشکده و بهبود محیط فعالیت آن؛

 - ایجاد محیطی حمایت کننده برای طرح‌های تحقیقاتی.

دانشکده بر این باور است که فرایند بهبود، فرایندی مستمر بوده و برای رسیدن به بالاترین درجات علمی، می‌بایست بر توانمندی‌ گروه‌های خود متکی باشد. باید توجه داشت که تحقق اهداف و رسالت دانشکده، باعث تأمین همزمان منافع اساتید، کارکنان اداری و دانشجویان این دانشکده خواهد شد. از این رو دانشکده و کارکنان آن، نقش مهمی در پاسخگویی به نیازهای متغییر جامعه خود و برخورد با چالش‌های محیطی ایفا می‌نمایند.